MBS Navision PDF Drukuj Email
Spis treści
MBS Navision
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
Strona 6
Strona 7
Strona 8
Strona 9
Strona 10

SPRZEDAŻ I MARKETING

Informacje zawarte w Modułach Sprzedaży i Marketingu pozwalają na obserwowanie interakcji zachodzących pomiędzy danym segmentem klientów. Moduł ten jest niezbędny w podejmowaniu działań biznesowych, ponieważ pozwala na spojrzenie na sprzedaż w ujęciu całościowym oraz umożliwia koncentrację na zarządzaniu i kontroli działań marketingowych. Posiadanie aktualnych danych o podmiotach znajdujących się na rynku wpływa na trafność i precyzyjność podejmowanych decyzji. Praca będzie wykonywana szybciej i lepiej, dzięki czemu wzrośnie poziom zadowolenia klientów, a także pracowników.Korzyści jakie płyną z posiadania takiego modułu są następujące:·       

  • Skuteczniej prowadzone relacje z klientami, wpływające na zwiększenie produktywności;·       
  • Dokładne i pełne informacje na temat klientów, determinujące podejmowanie stosownych decyzji i tym samym zwiększające poziom konkurencyjności firmy;·       
  • Dopasowanie rozwiązań do wymogów stawianych przez procesy powoduje zwiększenie aktywności firmy, wpływa na zwiększenie rozwoju.